perjantai 7. maaliskuuta 2014

Aina ei mene kuten Strömsöössä..

Huhheijaa, taas on perjantai vaikka vastahan tämäkin viikko alkoi! Välillä aika menee uskomatonta vauhtia. Muu perhe on ollut tämän viikon talvilomalla, mutta minä olen raatanut koko viikon ja töitä on huomennakin.. Pari pitkää työviikkoa on minulla vielä edessä ja sitten on minun vuoro lomailla! Heti loman alkajaisiksi on kauan odotettu Lontoon matka ja kun kone on laskeutunut Helsinkiin siirrymme neitokaisen kanssa satamaan ja lähdemme käymään vielä Tukholmassa!
 
 
Edellisessä postauksessa intoilin tulossa olevista pitsimekoista, jotka saapuivat keskiviikkona. Olin kokeillut samaa mekkoa aikaisemmin kaupassa, mutta jätin silloin sen (hölmö minä!) ostamatta. Nyt netistä tilatut mekot olivatkin aivan erilaisia! Kaiken kukkuraksi kaksi saman kokoista mekkoa olivat aivan erikokoisia! En tiedä miten tämä on mahdollista, mutta täytyy toivoa että sitä oikeanlaista mekkoa on vielä saatavilla jostain.

Ei kommentteja: